Bevezeto

"Minden igazság három stádiumon megy keresztül: Először kinevetik, Majd erőteljesen ellenzik, Végül pedig mint maguktól értetődő dolgokat fogadják el őket. "
A. Schopenhauer

Vegán Tanfolyam


Szaffina Fűszerkonyha Facebook oldalán heti, napi rendszerességgel új cikkekkel, receptekkel várlak, ott tudtok követni továbbra is! Várlak ott szeretettel! Ott találkozunk!


2014. március 28., péntek

Mi a véleményük azoknak, akik már részt vettek a Vegán tanfolyamon?




„Nagyon-nagyon örülök, hogy elkezdtem ezt a tanfolyamot, mert sokkal tisztábban látok, még annak ellenére is, hogy előtte azért, e témában sok mindennek utána néztem. Úgy gondoltam-én kis naivan-hogy én tájékozott vagyok. Még is hiányzott valami, valaki, akivel ezt megoszthatom. Sajnos, nem minden ember fogékony rá, még nagy betegség esetén sem, erre is a tanfolyam során jöttem rá.

Ma már egész más fajta élelmiszerek találhatók bevásárláskor a kosaramban, mint mondjuk fél évvel ezelőtt. Spórolósabb és válogatósabb lettem. Sok-sok gyümölcs, zöldség, magok…
Viszont mindennapossá vált nálam a zöld fűszerek ívása, himalája só, sztívia rendszeres használata.

Már a híres emberek, híres ételei sem tudnak elkábítani, mert jobban belelátok az ételeikbe és beléjük is.

Érdekes, hogy a tanfolyam során mennyire jobban látom, az embereket. Simán kiszúrom-idegennél is-ha hamis a mondandója. Nagyon sok mindent írhatnék még, nem utolsó sorban Szaffina kellemesen csengő, kedves, őszinte hangját, ami számomra olyan ismerősé vált, mint egy jó baráté.
Vagy mondhatnám a sok figyelmességet, ajándékot, kedves szót, amivel megtiszteltek fél év alatt.
Köszönök mindent drága Szaffina és Karesz. Sok-sok szeretettet, megértést és egészséget a világnak.”

Szeretettel.P.Eszter

„Innen-onnan mar régebben is hallottam különféle információkat, nem is keveset, (pl. ugye a húsevésről, az E-számokról, stb. ) de ilyen összeszedetten, rendszerbe rakva meg nem volt szerencsém találkozni. Áldom azt a napot, amikor az Eszter bioboltjában Karesszal összeismerkedtünk. Valójában a saját kis kíváncsi, mindent tudni akaró természetem is segített ebben, és Karesz humoros közvetlensége…..

Egyszóval, én személy szerint nagyon sokat kaptam ezen keresztül.

Hogy mit? Nem leven soha a konyhának nagy mestere, – vagyis inkább úgy fogalmaznék, hogy mindig is idegenkedtem a húsételek elkészítésétől, megkönnyebbülve olvastam az első recepteskönyvet, amit Karesz biztatására mertem megvenni. Ö akkor ott “tanúságot tett”, vagyis beszelt a korábbi életéről, sok-sok betegség, allergia, ami igen megfogott engem, hogy igen, ez az , amit én szeretnek nem megtapasztalni, hanem elkerülni, megelőzni.
Azt nem mondom, hogy teljes nyers vegán lett belőlem egy szempillantás alatt, de olyan nagy változás lett az étkezésünkben, hogy a saját apukám nem hiszi.

Nekem szó szerint rettenetes nagy segítség a videókról való ételkészítés tanulása, hogy az egész mar nem olyan ISMERETLEN NAGY MUMUS, hanem egy könnyen elsajátítható ügyes konyhai foglalatosság.

Nekem az alaposság tetszik meg ezeken az előbb említett dolgokon kívül a legjobban, hogy minden téma úgy körül van járva, hogy annál már jobban nem is lehet.

Az egész tanfolyamot az alaposságon és komolyságon kívül átjárja a jókedv, a derű, és ez a mai sok szempontból lehangoló világban IGEN F O N T O S !!!!! Azt is észrevettem, hogy a nyers ételek egy másik előnye a többin kívül, hogy nem kell bekapcsolni a gaz,- illetve a villanysütőt, vagyis energia megtakarítást is jelent. A robotgépek csak néhány másodpercnyire kapcsoljuk, az elenyésző a sütő hosszantartó használatához képest.

Az új ízekről nem írok külön fejezetet, mert aki meg nem próbálta az addig el sem tudja képzelni, hogy egy káposztás étel milyen finom lehet nyers módon.”

Szeretettel: Zsíros Klára

„Az anyagok, amiket küldtél nagyon értékesek, átfogóak és nagymértékben segítik, hogy tisztábban lássak a témában. Mit-mivel- hogyan stb. És hogy az ÉLŐ ételeknek mekkora jelentősége van egészségünk és gondolkodásunk szempontjából, ezt már tapasztaltam , de teljes mértékben a te anyagaid győztek meg erről, és te világítottál rá a Vegán étkezés nagyszerűségére. Táplálékunk többek között a nyugalom, a béke és kiegyensúlyozottságunk egyik eszköze. Ételünk meghatározza gondolatainkat. Ez tény. Avagy „az vagy amit megeszel”.

Szaffina, ahogy az önéletrajzodban olvastam, egyértelműen ez a te utad, hogy a vegán étkezést népszerűsítsd, hiszen a múltbéli munkásságod a mostani életed előfutára is egyben. Én ebben a témában lényegesen kevésbé vagyok szakavatott, de mindenképpen a Vegán étkezést látom a jelen és jövő emberének energetikai jellemzőihez megfelelő táplálkozásnak. A tanfolyam anyaga jól kidolgozott, érthető, minden fontos és alapvető információt tartalmaz én meg vagyok vele elégedve.

Étkezéseimben a húst már nemigen kívánom és nem szívesen eszem. A fiam is így van ezzel, a párom és a lányom még szívesebben megeszi, de természetesen élő ételeket ugyanolyan szívesen fogyasztanak. A receptkönyvben található ételeket folyamatosan készítem el, egyenlőre a salátákat próbálgatom,a magtejföl nagyon finom, beszereztem a magalapanyagokat, aszalványokat a tortához. Isteni finom volt például az áztatott mandula, datolya keveréke. Nagyon finom a mák, mazsola, méz kombináció is. Karesz nagyon precízen elkészítette a máktortát. Tetszett a videó. Amit fontosnak tartok, hogy ezekkel ki lehet váltani a jól megszokott édességeket és még egészségesek is. Régen is ettem magokat de tőled kaptam meg a választ, hogy eddig azért nem hasznosultak igazán , mert nem áztattam be őket és az enzimgátlók ezt megakadályozták. Most már ez nem jelent problémát és tényleg sokkal könnyebben feldolgozza a szervezetem. Nagyon jól hasznosul az elrágcsált mandula, mogyoró stb. Gyümölcscentrifugában gyümölcs – zöldséglevet szoktam facsarni és minden nap duplájára növeltem az elfogyasztott gyümölcs mennyiségét. A gyerekeknek is automatikusan almát , narancsot,banánt ,mandarint ajánlok „nassolás”-ként. Eddig is ettünk csírákat, de növelni akarom az elfogyasztott mennyiséget . Ezek csak alapkövek, de elindultunk és fokozatosan szeretném növelni az élő ételek arányát az étkezésünkben.

Az ételkészítő videóidban a természetességed tetszik.

Köszönöm a tanfolyam anyagát és a hozzáértő példamutatást.”

Gyenes Gabi

„Kedves Szaffina és Károly!

Nehéz pár szóban megköszöni azt a hihetetlen sok munkát, energiát amit végeztek, s igyekeztek minél több embert „megérinteni”, hogy kell tudatosabban élni, egyszerűbben, egészségesebben! Rendkívül egyszerűen elkészíthető receptjeitek finomak, még azok is dicsérik akik nem vegán módon étkeznek. Tanácsaitok ami nem csak az étkezésre vonatkozik, hanem egy igen széles, mindenre kiterjedő életmódra ad útmutatást.”

Köszönettel: Vándorné Ildikó (Vándor Andrásné)

„Én is támogatom az értékes magyar munkát. Te is értéket teremtesz és sokat tanultam a vegán étkezésről az anyagokból, amit tőled vásároltam. Mindenképpen megtérül az, amit a termékeidbe fektettem. Nem szidom a multit,mert olcsóbb terméket ad/amit azért nem hagy figyelmen kívül az ember/ , de tanítani, igazi értéket teremteni nem képes,ellentétben azzal az emberrel, aki szereti amit csinál , és nap , mint nap erőt, energiát , szeretetet fektet a munkájába. Ezt adja át aztán mindannyiunknak. Igen, én támogatom az értéket teremtő magyar munkát!”

Gyenes Gabriella

„Kedves Szaffina!

Pár napja találtam rád és nagy élvezettel olvasgatom az irományaidat. gratulálok, mert nagy tudást és elhivatottságot közvetítenek és rendkívül színesek és értékesek, amit tovább adsz. Olvasgatom és vissza-vissza térek az írásaidhoz, mert sok mindent tanulok általad. És a békéscsabai életmód klubosoknak is ajánlottam. További sikereket és jó egészséget kívánok neked.”

Korcsok Mária

„Köszönöm a fáradozásaitokat!És hálás vagyok az életnek , hogy hozzátok vezetett, pont akkor, amikor változást akartam az életben. Egy kicsit szerettem volna átadni azt az örömet, amit ez a tanfolyam illetve ti adtok nekem. El is kezdem hallgatni a hanganyagot, megnéztem Szaffina (te drága) megint nem adtad alább 4 óránál (mármint a hanganyag hossza). Természetesen én ennek csak nagyon örülök.:) Köszönök mindent, már nagyon várom, hogy meghallgassam és elolvassam a következő anyagot, az első kettőt imádom, már kívülről fújom.”

Szeretettel:P.Eszter

„Tetszik a vegán tanfolyamotok lexikális, tartalmi, érthetőségi, (emberi) szempontokból is.“

S. Zoltán


A Vegán tanfolyamról videó interjúk is készültek.

December 10.-ig még járnak az Ajándékok

25 db Ételkészítő Videó Ingyen : )

1. Vegán Ételkészítő Videó csomag
2. Vegán Ételkészítő Videó csomag
Tökös Ételkészítő Videó csomag

+

Havi 9.990 ft helyett, most csak 3.990 Ft! 

Az akció december 10.-ig tart.Siess, ne hogy lemaradj!

Az évben az utolsó kedvezményes lehetőség, ragadd hát meg az alkalmat! Akár ajándékba is megveheted!

Jelentkezz MOST, fizetni ráérsz 8 napon belül!

Oszd meg azzal akinek segíteni szeretnél az egészségi állapotán! Köszönöm.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

"Minden igazság három stádiumon megy keresztül: Először kinevetik,
Majd erőteljesen ellenzik,
Végül pedig mint maguktól értetődő dolgokat fogadják el őket. "


A. Schopenhauer


Nézd meg a Bemutatkozó videómat és az Ajándékaidat!

Hírlevél feliratkozás és Webáruház regisztráció előtt kérlek, kattints IDE!